amandiis9204

Trådstartare
Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag ihop, ha sex, fika, ta promenader, och typ dejta. För någon dag sedan så tog han bort mig på snapchat. Jag skickade meddelande till han och frågade varför han tog bort mig helt plötsligt om jag hade gjort något fel eller om han tyckte att jag var ful och tråkig. Då svarade han att jag inte riktigt var hans typ men att jag är en fin person och så skrev han att han inte hade tid att träffa nån tjej just nu. Senare samma kväll la han till mig igen på snapchat. Han har gjort samma sak förut en gång. Varför håller han på såhär. Jag blir förvirrad är han intresserad av mig och vill träffa mig och prata med mig eller är han inte intresserad ??

Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag ihop, ha sex, fika, ta promenader, och typ dejta. För någon dag sedan så tog han bort mig på snapchat. Jag skickade meddelande till han och frågade varför han tog bort mig helt plötsligt om jag hade gjort något fel eller om han tyckte att jag var ful och tråkig. Då svarade han att jag inte riktigt var hans typ men att jag är en fin person och så skrev han att han inte hade tid att träffa nån tjej just nu. Senare samma kväll la han till mig igen på snapchat. Han har gjort samma sak förut en gång. Varför håller han på såhär. Jag blir förvirrad är han intresserad av mig och vill träffa mig och prata med mig eller är han inte intresserad ??
Frågan är överhuvudtaget inte varför han "håller på". Frågan är varför du inte bara släpper honom. Du kan ju uppenbarligen inte kommunicera med honom, så skit i det bara.

Skit i honom, relationer (av vilken sort det än är) ska vara ömsesidiga och det är den inte här.
Det finns finare relationer att bygga!

Kan vara svårt att bryta något man börjat bygga upp eller tycker man börjat bygga upp men i slutändan är det inte värt att bygga på något som redan är såhär svajigt.
Släpp honom.

Jag TROR att han gillar dig som person, men inte tillräckligt mycket för att orka anstränga sig.
Samtidigt vet/tror han att du gillar honom så pass mycket att du finns där och väntar på honom, oavsett om han då och då försvinner.

Så du kan fungera som back up om alla andra planer (och tjejer) går åt skogen.

Mitt bästa råd: släpp honom, ta bort/blockera på Snapchat (vet inte hur det funkar) och gå vidare med ditt liv. Hans beteende handlar inte om dig, det handlar om honom. Det här blir inte bättre. Ju fortare du släpper den här kontakten, desto bättre.

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 901
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 345
Senast: Enya
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: Lillefrun
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 819
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Renoverings-hjälpen
  • Klädråd, bröllop.

Hund, Katt, Andra Djur