H

Havregryn

Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men antaratt lite hör hit. Om jag hoppar av skolan, kan jag då praktisera och få 3000kr som en praktikant får. blir myndig i år, de borde väl hjälpa lite..

Om din kommun har ungdomspraktik borde du kunna få en plats där du får betalt. Själv hade jag ungdomspraktik ett år efter jag gått ut gymnasiet eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville bli... det var ett jättebra sätt att få pröva på precis det man kände för stunden. Detta år med ungdomspraktik har fått mig att välja yrkesinriktning.

/ Jenny

Tack för svaret, min syster sa också nått sånt liknande.. ska höra med dom..
/Martina

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 857
Senast: ako
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 522
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Få skimmel vit
Tillbaka