• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare miss_willow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 775
M

miss_willow

Nu har ponnyns ägare slarvat bort det nyaste vaccinationsintyget där det är bevisat att han fick vaccin i november. Vi ska tävla på söndag och jag vet inte vad jag ska göra...
Måste de grundvaccinera igen!? Eller kan man ringa veterinären och visa kvitto så kan hon skriva ett nytt intyg?
Sitter här å gråter nästan för jag vet inte vad jag ska göra..

Om man ringer vet så har de kanske kvar uppgifterna... i denna datorålder så sparas det mesta... så ring dem å fråga!
Lycka till!

okej, jag ringde nyss för jag fick de tipset av en annan också ! Hon skulle komma till vårat stall och skriva ett nytt.. inga problem sa hon. Gratis desutom. så nu kan jag tävla på söndag! Jag spricker av glädje!

kan inte vetrinären fixa till de får ni nog vaccinera igen,ring och fråga vet-de borde ju ha kolla på reglerna

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
847
Senast: tara
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: cassina
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka