• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Donald_Duck
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 602
D

Donald_Duck

Min 6-månaders hund går på pencilin, Och hon är jätte tröt-beror det på pencelinet ?? :confused:

Tacksam för alla svar

/Donald duck

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp!

De gånger min hund fått antibiotika (några ggr för UVI, en gång efter att ha blivit biten, och en gång efter operation) har han blivit betydligt tröttare än han är i vanliga fall. Sedan kan ju också själva sjukdomen göra hunden trött - det kan t.o.m. vara bra eftersom immunförsvaret jobbar bäst när hunden (eller människan, katten, hästen.....) sover!

Sv: Hjälp!

Tack för svaret nu slipper jag gå och vara så orolig :)

.........................
Donald Duck

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 795
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 757
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka