• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare nallemaja69
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 910
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

Hur länge har man ömma bröst i början av en graviditet? :confused:
Vet som sagt inte om jag ä gravid, har tagit ett test men det visade neg.. Vet ju att det kan göra det tidigt.. Men brösten har nu ömmat i snart en vecka o jag har börjat må illa på kvällarna..
Men jag tror det faktiskt :)

Sv: Hjälp?

he min bröst var ömma i nästan tre månader... De är fortfarande känsliga men gör inte lika ont längre...
Gör något mer gravtest så att du blir säker eller prata med BM.

Det är nog rätt olika tror jag,
min förra (misslyckade) graviditet hade jag väldigt ont i brösten och blev rasande om pojkvännen ens råkade snudda vid. Denna gången har jag knappt kännt av det, jag ser hur dom växer som bara den men har faktiskt inte kännt att det varit ömt, kanske att bröstvårtorna är känsligare än annars.

Ok.. Som sagt har nu haft ont i brösten nu i några veckor, å de känns fastare än tidigare :smirk: ... Mentråkigt nog :( så visar gravtastet negativt! :cry: !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 221
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Asko
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 624
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31