Kratus

Trådstartare
För några år sedan så fanns det nån ny ridkappa som var gjord i Gore-tex, den var skuren så att den täckte länden på pållen och hela ryttarens ben och även sadel! Men nu hittar jag den inte! Är det nån som vet var jag kan få tag i en sådan? Och vad den kostar?

Sv: Hjälp!!!

lillhastenistav.se har en för 5.800,- kolla deras hemsida under "aktuellt".

wood4.jpg

Japp, Lillhästen i stav har...

japp den där modellen har jag också spanat på... och alla jag hittat som ser ut ungefär på det sättet är så dyra.. .tyvärr... men jag tror att börjes har nåt liknande för bara några hundralappar... sen om det är bra eller inte har jag ingen aning om, men kanske värt att kolla upp :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Valle
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 509
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svårtransporterad häst
  • Dressyrsnack nummer 18