• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare cepeko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 817
C

cepeko

Vad menas när det står A:O +, det är två faser. Men vad är det som gäller egentligen?

tacksam för svar.

Sv: HjÄlp

på sidan (tdb) står det att det är två faser, men ändå avd B, får man starta två faser med en 5-åring ?

Sv: HjÄlp

Kan du inte länka till vilken tävling det gäller?
Rent spontant skulle jag nog vilja säga att det är i Avd A som det är bedömning Två faser A0+A0 och i avd B är det Bed A.
Vet att TDB är lite knasig just med att du inte skriver in Avd B klass texten, men den blir automatiskt bed A sedan när man laddar ner anmälningarna

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Nepenthe
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och... 53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
55 681
Senast: fio
·
Kropp & Själ Har ni gjort sådan behandling där man bränner bort slemhinnan i livmodern? Hamnar man i klimakteriet av denna behandling? Har man...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka