• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare siggus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 747
S

siggus

De är så att ja vill börja tävla i hoppning nu !

Men vilka papper är de som krävs? licenser? grönt kort ?

Måste man tävla för en klubb eller kan man tävla själv ?

har fått information förut med förstog inte riktigt då hon stod och pratade om allt möjligt samtidigt så de var inte så mycket till hjälp ! :)

// Sigge & jag ! :banana:

Sv: Hjälp!

Du ska ha grönt kort och licens. Det finns olika licenser för olika nivåer på tävlandet (lokal, regional och nationell) och de kostar naturligtvis olika. Hästen ska ha pass, licens och vara vaccinerad.
Hästens licens varar hela livet, men din (ryttarens) måste uppdateras varje år.

Sv: Hjälp!

Du måste tävla för en klubb och ha grönt kort. Sedan skaffar du licens som L8P8 sa.
Hästen behöver inte ha licens förrän du ska upp på regional nivå.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur