Hjälpp ridstövlar det finns inga som passar mig.

Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har ett jätte problem letar ridstövlar men hittar inga som passar. Jag vill ha ett par snygga stövlar alla dressyr modell. Jag har storlek 34 i foten vadens brädd är 42 cm och insidan på benet är 31 cm och utsidan 34cm. Har letat överallt men hittar ingen stans inte ens de där jätte dyra för halva månadslöner gör stövlar till mig. Så nu behöver jag tipps vart får man tag i stövlar som passar mig till en rimlig peng typ 2-3000kr.

Sv: Hjälpp ridstövlar det finns inga som passar mig.

små fötter och breda vader är inte roligt,
och jag tror tyvärr att du kommer att behöva måttbeställa.

hade jag vart du så hade jag gått in och pratat med nån duktig i ridsportbutik.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har nu försökt köpa ridstövlar ett tag och undrar hur fasiken man ska hitta ett par som passar? Alla stövlar är antingen för långa eller...
Svar
12
· Visningar
7 471
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka