Hjärtat brister...

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(

Sv: Hjärtat brister...

För mig är det obegripligt...

Varför är den yngre "jobbigare" att träffa än den äldre?

*tröstkramar*

Ja, säg det.... Det har jag undrat över sedan jag var sex år och min pappa kom på min och min tvillingbrors födelsedag för att uppvakta.

Min pappa hade bara ett paket med sig. Jag kan ju berätta att det inte var till mig... det var ofta såna situationer.

Lyckligtvis är gubben död nu, jag hade turen att han dog i mina armar så jag kunde förlåta honom. Väldigt skönt att han är borta för då slipper jag bli ledsen och besviken och jag har frid i mitt sinne...

mvh Eva

När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(

Fy f*n. Han borde inte inte få träffa någon utav dom då:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: cherie
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 246
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka