Hjo-Ko dårå.

• Western
  • Trådstartare Trådstartare åke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 3 794
Sv: Hjo-Ko dårå.

Hej
Vad kul!
hur gick det med pållen i danmark?:love:

Hoppas jag hinner åka.. Fick ju hem min nye häst igår, blev inget med appaloosan. Hittade en liten valack efter Poco Sugarnic, 3år. Hur go som helst:love: Snällare får man nog leta efter. Han verkar ta flytten med ro, äter som en häst:D låg ner i boxen och sov som en stock imorse när jag kom ut i stallet.
Ska låta honom komma till ro ett par dagar sen ska jag börja rida honom lite försiktigt (är redan inriden).
Så kul att ha en häst som man kan träna lite:banana:

Hemma från en mkt trevlig helg på Hjoko.
Allt var lugnt och trevligt men vi hade faktiskt mkt tur med vädret hela helgen. Kanske inte torsdagen men de vet jag inte för jag var inte där då.

Ok, vad roligt att du har en liten pålle nu.
Synd att de inte blev den du berättade om.

Nja, synd vet jag inte om jag kan säga. Känns alltid bättre att köpa en häst jag kan provrida, blir ju ett "wildcard" att köpa en oinriden. Med tanke på att min rygg är så trasig så behöver jag en häst som rör sej mjukt.
Och det gör den nye skiten med besked:love:

Kommer inte ihåg exakt men har för mej att i reiningen så kom Johan Fridberger på 2:a plats och Johanna Sköldheden på 4:e ?
Samt att hon vann Western Horsemanship och Freestyle Reiningen.2:a i western ridning.

Hra en del fina kort men vet ej om man får lägga ut dom här.

Så hur gick det för folket? Jag hade inte tid att åka, haft fullt upp att pussa en ny hästmule:love:

Å Grattis LL eller vad man nu säger:grin: lycka till kanske är bättre:idea:
hoppas att de blir bra nu och inte en massa skador, såg i nån tråd att den lilla otursdamen skulle bli mamma framöver (tror jag, jag fattade som, kan ha blandat ihop oxå:o) De blir nog en bra uppgift till henne i såfall
goa häls Råa;)

Tack! Jag hoppas att det inte blir lika mkt otur med min nye kille.. Det har jag haft så det räcker och blir över med den andra som för övrigt är väldigt nöjd med att få gå i hagen och vara dräktig:p -Massor av mat och ingen motion, livet leker! Haha!

Jag hoppas att jag kan komma ut på lite tävlingar nästa år på honom.

/LL

kl

Nu har jag äntligen fått tummen ur och trotsat min sega dator!
Slänger in några av de 400 bilder jag fotade på Hjo Ko :D

28843513.jpg

28843551.jpg

28843560.jpg

28843562.jpg

28843569.jpg

När är Hjo ko??? Var finns info??? Wras hemsida är den värdelösaste piece of shit jag någonsin sett!! Var finns en tävlingskalender? behöver man lösenord för att se denna, eller?

Resultatlistorna finns nu på HjoKo-sidan

/Jerics

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 228
Senast: Wenniz
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
343
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 307
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka