Hjorthorns olja

L

linda746

Har äntligen fått tag i flytande Hjorthorns olja vill ha lite tips om jag skall blanda ut det med något? Hur får jag ut det lättast på hästen? Vad skall man sätta det på hästen.
Tacksam för tips snarast.
 
Sv: Hjorthorns olja

Vi blandade med vatten... 1del olja/10 delar vatten har jag för mig att det var..(länge sen nu) ... Sen använder du en blomspruta och sprayar medlet på hästen...
 
Sv: Hjorthorns olja

Vart köpte du de? Vad kostade det?'

Skulle gärna bilja ha de :bump:
 
Sv: Hjorthorns olja

Jag hittade hjorthornsolja på vår bygghandel idag (bland trädgårdsprodukterna). 500 ml kostade 295 kr. Vet inte om det är ett ok pris eller inte?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: mily
·
Hästvård Hej! Behöver lite råd och tips!☺️ Köpte ett halvblod på 17år för 1 månad sedan. Ej igångsatt, har inte blivit riden regelbundet på flera...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: KAROLIJNAH
·
Hästvård Någon som känner till detta? Vår D-ponny har en ”kant” på båda sidor typ mitten på revbenen. Över denna kan uppleva hon lite svullen...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp