HLR, kurs?

gul_zebra

Trådstartare
Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?

det finns en del kursanordnare, men ofta vänder de sig nog mot organisationer
Kolla med röda korset, de brukar finnas överallt

Ja det märks :cautious: Så jäkla typiskt, jag har gått kursen ett par gånger i skolan men det är typ 15 år sen sist och jag skulle gärna fräscha upp minnet.
Tack, ska kika där!

Gå med i Blå Stjärnan så får du en utökad kurs i såväl HLR som att ta om hand om skadade personer vid olyckor samt att släcka bränder ;)
Kostar inget, utan allt är betalt, dessutom utgår ersättning :up:

Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?

Röda Korset har en relativt nybildad grupp i Falun, de kanske håller någon utbildning/kurs? :)

Liknande trådar

Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 460
Senast: Enya
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
962
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?