Centaur

Trådstartare
Vad ska man göra när snygga tränsets sidostycken är 6-7cm för korta??? :confused:
Har ni några smarta ideer?

Sv: Hmm...

Köpa nya, det brukar ju finnas som reservdelar, speciellt till dyrare träns.

finns det inte så blir det nog svårt, för det blir nog inte snyggt att skarva...

Sv: Hmm...

Tror inte det finns.. Sen är det brunt, så det blir ju svårt att få exakt färg. Jag köpte det mest för nosgrimman, så funderar på att leta upp ett träns som matchar med nosgrimman. Men jag har inte hittat några! Det är mörkbrunt... Och vill helst ha inåtvända hakar vid bettet.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Nu är det säkert jag som är lite trögtänkt, men finns det nåt smart och smidigt sätt att se till att equibandet inte glider bakåt (eller...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Linda_A
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 745
Senast: Edla
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka