Sv: Hö!

Jo, men anledningen till att jag inte ville ha det på marken är för att dem använder höet som toalett!
Nu har jag satt in en korg till den ena som jag lägger höet i och den har jag satt fast i nätet, men korgen är på marken! Så han inte kan hoppa i och skita!

Sv: Hö!

Våra kaniner bor i fackburar. Mellan burarna så har vi gjort ett V med hjälp av 2 st kompostgaller. Kaninerna ser varandra men kommer inte åt varandra samt att de inte kommer åt att kissa ner höt.

Att rekommendera!

har sett uppfödare som gjort en höhäck i ena ändan av sina burar med hjälp av kompostgaller som de klippt till i lagom storlek.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
728
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: Bison
·
Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
1 214
Senast: vinkelina
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka