Höanalys...

ylvalill

Trådstartare
Ska för första gången själv skicka in höprover för analys (har tidigare år köpt analyserat hö) men vart skickar man det? Vet att AnalyCen gör analyser men det måste väl finnas fler ställen eller? Tänkte vara lite prismedveten för det var ju inte helt gratis med en analys....

Sen undrar jag också hur man skall skicka höet? Efter vad jag ghar förstått så skall man skicka ganska mycket så det går ju inte gärna att stoppa det i ett kuvert och sätta frimärke på...

Hur lång tid tar det innan man får svaret?

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 928
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 479
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Foder & Strö Nu börjar det närma sig ev. Hästköp för mig. På vissa av stallen jag kollat på så sköter man foder och strö själv. Detta har jag lite...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka