Nafayette

Trådstartare
Har ni fått in höet??
Vi väntar på bättre väder som aldrig kommer och har allt kvar på rot ute på gärdena...

Hur har det gått för er?

AM
 
Samma sak här... Väntar och väntar på att vädergudarna skall bli milda....

Om det inte sker en förbättring snart så vet jag inte vad jag skall ta mig till. Får väl snart be grannen att rulla allt till ensilage.... :cry:
 
Här ute på ön så allt utom 1 fält bärgat och klart iof så tror jag att bönderna här bara tar in ensilage.Den sista vallen är slagen och ligger där som ett hån för mig som hoppas på att få efterbeta på den. Vi får sällan regn här på ön, några stänk vilket gör att efterskörden inte tar sig.........
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 715
Senast: Lhas
·
Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: vinkelina
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: mily
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp