CosmicQueen

Trådstartare
Imorgon kommer jag o få hem höet som jag kommer o ha i vinter till min pålla o nu tänker jag äntligen anstränga mig o göra en höanalys... :)
Men nu är det ju så att stallets alla hästar går tillsammans i hagen o äter morgon o lunch hö ute. Dom är fyra stycken, tre av oss kommer o ha hö från samma ställe, men den fjärde har eget o helt annat hö. Hur blir det då...? Ska jag ta hö från henne o blanda med mitt då jag skickar in analysen eller är det lilla hon kommer o få i sig av hennes hö av obetydelse... :confused:
Och för femtioelfte gången, vart är det jag skickar det för analys... :smirk:
 
Om det inte rör sig om några stora mängder från kompisens hö så tror jag inte det spelar någon större roll.

Du kan skicka till t ex Analycen www.analycen.se
 
Som sagt så äter dom ju morgon o luch ute o det är 3 resp 2 kg var dom får då o jag kan ju omöjligt veta ur vilken hög hon äter... :DMen det är ju bara en som har annat hö...
Tack för adressen... :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Utrustning Hej! Känner att jag behöver lite tips å så från folk som är mer van att täcka sina hästar. Jag ska ha min varmblodsvalack oklipp i...
Svar
9
· Visningar
1 010
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 566
Senast: Tofs
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 339
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp