Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Kan varmt rekommendera deras thermo leggings :love:.

Köpte dem idag och de är supersköna och varma. Ska köpa Fleecefodrade ridbyxorna också, men de hade inte dem inne idag så blir nästa vecka, men kände på mindre storlekarna och de verkar ganska "klumpiga" men tror de kan vara varma :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag gillar nog mest alla söta små mjukishästar:D! Egentligen tyckte jag faktiskt att det nya Print utetäcket var rätt snyggt även om jag är lita anti själva printet:p. Lite sugen på att köpa de billiga helskodda ridbyxorna, men november blev en tuff månad ekonomiskt..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Printtäcket ska vara kanonbra, super passform! Byxorna shyssta och billiga, och dom små mjukishästarna är supergulliga!

Gillade det bruna ländtäcket med guldkant! Själv ska jag nog köpa tofflorna :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag gillade oxå det bruna ländtäcket, sitter och funderar på om jag inte behöver ett täcke till..:o
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har så svårt för ländtäcken överlag-gillar lite stadigare skritt/ridtäcken bättre. Men designen var snygg:)!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Det har du rätt i förstås! Men jag gillar svansflätorna, även om det funnits bra länge nu.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Här är en till som tyckte det var snyggt, men jag brukar bli besviken på att deras ullgrejer är papperstunna :(
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

De fleecefodrade ridbyxorna är UNDERBARA! :love:

Jag tycker dessutom att de inte är så himla klumpiga så ett till gäng sånna ska jag nog investera i. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Här är en till som tyckte det var snyggt, men jag brukar bli besviken på att deras ullgrejer är papperstunna :(

håller med, fast jag lyckades få tag på ett lite tjockare ylletäcke när dom skulle nyöppna en av deras butiker. inte så tjockt som jag önskade men fullt dugligt.

har någon sett det nya mulleschabraket?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har! Inget för mig, men cool rosa färg är det på mulleschabraket i alla fall. :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

De är slut och de kommer inte att ta in fler.
Jag ringde idag och frågade efter dem..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag tycker det är konstigt att de inte ska ta in flera, de sålde slut på noll tid och de jag pratat med är supernöjda med dem och vill köpa fler. De kan tjäna en rejäl slant på byxorna, så det är ganska konstigt och extremt tråkigt ! :(

Jag är visserligen riktigt glad att jag lyckades få tag i ett par innan de sålde slut, men lider med er som velat haft, men inte hann.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

De har säkert bara beställt ett visst antal från tillverkaren i Asien, sen ska de sys och skeppas med fartyg till Europa. Då är nog byxorna framme lagom tills säsongen är över.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Det är sant, kanske inte direkt många som vill ha fleece ridbyxor på sommaren ;).
Finns säkert en liten chans att de kommer in nästa vinter igen :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag håller med dig.
tycker att det är riktigt konstigt att de inte tar in sånna i vinterkatalogen när de säljer så bra.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Fast detta är lite hööks i ett nötskal. Har för mig att dessa fleecebyxor tog slut precis lika fort förra året. Ändå tycks de inte ha köpt in fler i år. Något av ett mysterium, med tanke på att det väntas bli en svinkall vinter i år. Tänk vad många av dessa brallor de hade kunnat sälja!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

De kan ha kommit över ett parti till bra pris. Dvs de har inte kunnat välja själv hur många, utan fått köpa partiet som var si och så stort. Ska de köpa fler priset ett helt annat.

Har hänt förr i Hööks historia, minns inte vad det var nu, men var ngt som kom in en säsong, och sålde som smör och sålde slut. Skulle inte komma in igen, och just för att de fått köpa ett parti om säg 100 000 st, för ett bra pris. Tänk lite samma som att köpa ett överskottsparti. Då får man ett himla bra pris på partiet, men man kan inte beställa mer till samma pris (eller ens alls beställa fler) om man vill ha fler.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Förvisso, det kan jag ju förstå. Men synd är det, för sånna byxor är räddningen när man ska rida ut i -25...

KL

Fyndade idag ett par benskydd på 75% rabatt! :D Man får ju inte skriva ut priset, men halva priset på halva priset är inte dumt alls...

Fick dessutom en euro star-kavaj av kära mor i för tidig julklapp! :love: Helt UNDERBAR, och dessutom kostade den bara ca 1/3 av originalpriset. :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

köpte det nya mulleschabraket igår. mycket njöd :D köpte även det bruna utetäcket med hals och gröna kantband. det är jag mindre nöjd med :( var i behov av täcke med hals och har ingen lust att lägga 1000kr på täcke. står att det ska vara 300g men det är lika tjock som mitt 100g var när det var sprillans nytt. blir att ha ett täcke under :( annars var det bra passform för min häst.
 

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 637
Senast: Badger
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 111
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 861
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp