hööks nya tygel

P

piggis_83

Den med gummisnoddar, som mildrar en hård hand osv. Tror ni det är nåt att ha? Jag tror aldrig jag sett en sådan tygel förr! Eller har det funnits länge, bara jag som inte sett sådana? :confused:
 
jaaa väldigt mkt diskussioner om denna lilla gummisnodd..
 
inget bra enligt min åsikt...ryttaren måste lära sig att rida med lättare hand, annars kallar ja inte det konst... *där konsten slutar tas våldet vid*...man kan inte ta några genvägar till att bli en bättre ryttare...då blir det bara senvägar och trassel av alltihop igen, tro mig! :smirk:
 
Såna gummisnoddar borde finnas på varenda ridskolehäst! Skulle bli trevligare för hästarna då...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: Squie
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 272
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp