hööks nya tygel

P

piggis_83

Den med gummisnoddar, som mildrar en hård hand osv. Tror ni det är nåt att ha? Jag tror aldrig jag sett en sådan tygel förr! Eller har det funnits länge, bara jag som inte sett sådana? :confused:
 
jaaa väldigt mkt diskussioner om denna lilla gummisnodd..
 
inget bra enligt min åsikt...ryttaren måste lära sig att rida med lättare hand, annars kallar ja inte det konst... *där konsten slutar tas våldet vid*...man kan inte ta några genvägar till att bli en bättre ryttare...då blir det bara senvägar och trassel av alltihop igen, tro mig! :smirk:
 
Såna gummisnoddar borde finnas på varenda ridskolehäst! Skulle bli trevligare för hästarna då...
 

Liknande trådar

Utrustning ..någon som testat och tjuvöppnat och kan skvallra ifall det är något att ha? Funderar på tidig julklapp till en vuxen och det vore...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 209
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 135
Senast: JennyLz
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 414
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 211
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp