Hööks side pull

mirage

Trådstartare
Det med lädernos, har det kommit in till butikerna än? Tänkte främst på den i Kungens Kurva.
 
Har gjort det nu och för de som undrar sa de att det kommer till deras lager i slutet på februari och ut i butik i början på mars. :(
 
ÄR DET NÅN SOM HAR DEN ELLER HAR LYCKATS FÅ SE DEN??? :confused:
Hur verkar den?
Är ruskigt nyfiken, men vet inte om jag vill betala frakt m m eller om jag ska vänta tills den kommit ut i butik o jag kan klämma på den först.... :crazy:
 
ja vet inte hur dom är, men jag tänkte köpa ett sånt till lilltjejen att tömköra i längre fram iaf.
har redan ett dyrt sidepull och vill man ha kvalite så ska man nog satsa på ett dyrt.
men fördelen med detta var att man kunde få lite mindre storlek-
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: MimmiNO
·
Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
767
Senast: Noxos
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp