Bukefalos 28 år!

hööks täcke med fastsydd hals

F

fröken

jag undrar om någon har provat detta täcke på sin häst och vad ni i sådant fall tycker om det. är halsen trång/stor? är det tjockt eller bara "medel"?
Jag har tidigare köpt det blåa höökstäcket med avtagbar hals, men det var inte bra alls. Att det inte har "andasfunktion" märks väldigt tydligt..
 
jag har det blåa med avtagbar hals det för 1800kr! super bra tycker jag rekomenders starkt! Hade det blå rutiga förur och det var helt värdelöst! Men är super nöjd med detta! :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 015
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 681
Senast: Buongusto
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp