Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jo, det är klart. Men nu svarade jag för hur det ser ut för mig. Jag håller inte reda på hur resten av landet har det. Finner inget intresse av det.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ok :) Fast frågan som diskuterades var väl mer när rean börjar, inte när just du har sportlov ;)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Du får tolka det precis som du vill. Frågan var när rean började. Någon sa vid sportlovet. Jag svarade när vi hade lov så denne skulle veta ungefär när rean startar enligt den som sa att det var vid sportlovet.. Sen var det inte mer med det.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Snälla, börja inte traggla om det nu. Ja, det är sportlov olika veckor i landet men generellt brukar halva reapris rean börja runt v 8.

Jag startade tråden och säger att vilken vecka sportlovet är i olika delar av landet inte behövs diskuteras här.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Har inte tänkt starta något tjafs. Svarade bara på inlägget som var riktat till mig, vilket jag anser att jag har rätt till oavsett vilken tråd jag befinner mig i.

Men jag släppte ämnet vid det inlägget så för min del är det slutdiskuterat :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

För att återgå till ämnet så har jag köpt den här jackan, en CRW indy parkas och jag ger den ett bra betyg.

Den är lätt att röra sig i, har bra fickor och är varm att ha på sig men inte så man blir svettig. Bästa köpet på länge och jag är helnöjd. Jag funderar på att köpa en till om det finns några kvar i min butik.
Har dock inte ridit i den men det finns två knappar på vardera sida som man kan knäppa upp så den passar när man rider.

img_20140114_124832_52dab981e087c35cc8125935.jpg
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Vad trist :(

Du får gå in och reklamera den. Kanske fick du bara ett måndagsex.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag är också jättenöjd med min Indy parkas! Varm och bekväm! Red i den igår och det var inga problem :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Knuffar upp denna lite med en fundering.

Fyndade två schabrak under deras rea. Storleken var perfekt vid inköp. För någon dag sen så tvättade jag ett av schabraken och nu är det för litet... Något man får räkna med att de krymper i tvätten? Eller skäl till att skicka e-post till hööks och klaga? Tilläggas bör väl att jag följde tvättråden till punkt och prickar...

//Jen
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Och på slutrean blev det en ryktpåse för 12kr och en tävlingskavaj för 170kr! Är otroligt förvånad över att kavajen var så billig, och att det fanns kvar en med helt perfekt passform för mig. Men nu måste jag ju ge mig ut och tävla :nailbiting:...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Jag hittade en tröja för 75 kr och ett hundhalsband för 20 kr :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 290
Senast: JennyLz
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Bapelsin
·
Gravid - 1år Älskar att sova på mage, men av förklarliga skäl går det inte längre (vecka 26 från imorgon). Googlade ikväll runt lite för att hitta...
2
Svar
21
· Visningar
2 199
Senast: Jenka
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp