Hörlurar modell ear pod

Mina airpods har tre olika pluppar, som sitter på själva podden. Minsta storleken är liten! Jättebra poddar som stänger ute ljudet i omgivningen (om man vill). De följde med i asken. De ska heller inte tryckas in i örat särskilt långt, då fungerar inte ljudreduceringen. Men de sitter ändå! Jag använder Medium.

Menar du in-ear så är det ändå omöjligt.

Jag har extrema problem med att på jobbet behöva ha snäcka i örat och det finns ingen specialvariant som funkar. Därför vet jag att ingen modell av in-ear kommer funka.
 
Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter).
Någon som har tips?

Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att konstant bli tillrättade utan att byta låt eller pausa samt gärna i glad färg.
För tydlighetens skull är modell in-ear inte ens i närheten av möjligt :)

Ungefär som dessa, men helst utan kritiken att de reagerar när de petas in i öronen.
Visa bifogad fil 116533

Jag hade Happyplugs förut och de reagerade inget speciellt när jag bara behövde rätta till dem.
 
Kanske kan Philips TAT2236WT funkar?
Philips med liknande modell men med sladd mellan lurarna, satt bra i små öron. :D Men vita hörlurar kanske är för neutrala färgmässigt?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag lyssnar på poddar eller ljudböcker på jobbet. Tyvärr får vi inte ha riktiga hörlurar utan endast in ear pods är ok. Egentligen så...
Svar
14
· Visningar
1 887
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 092
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 524
Senast: Nahar
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 714
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp