Lilla E har också haft en period av dålig nattsömn, tror det var kopplat till förskolestart och utvecklingssprång. Det är bättre nu igen dock, men hon är väl snäppet äldre än övriga barn i tråden.
Annars är det väldigt mycket vilja och känslor här. Har verkligen varit en stor kontrast mot den nöjda lilla bebis hon var tidigare, när hon nu tränat sig igenom hela känsloregistret.
Humöret är lite stabilare igen men ändå starkt påverkat av allt hon VILL men ändå INTE VILL! om ni fattar hur jag menar. Tex om hon vill ha pipmuggen men blir fly förbannad om man erbjuder henne pipmuggen

Eller att hon absolut ska vara i knät men samtidigt på golvet MEN ABSOLUT INTE PÅ GOLVET SA JAG! *insert arga toddlervrål*
Samtidigt är hon glad, busig som bara den, börjar trivas bra på förskolan, är väldigt gosig och mycket kommunikativ. En väldigt mysig liten tjej

Imorgon ska vi till bvc för 1,5årskontroll. Blir spännande att se om vår lättviktare gått upp och passerat 10 kg, och jag har en lång rad saker att diskutera om rågång, fötter och hälsenor, kräkningar, eksem och blodcirkulation