Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hehe precis... Synd att inte matte och resten av familjen uppskattar godsakerna
Ok, får ta och kika lite senare Nu blir det till att sticka iväg och kika om zooaffären jag köpte mina första på duger eller om det ska anmälas... och tvättkorg måste jag förstås också ha!
Ska försöka fixa imorrn Måste hinna innan bebbarna öppnar ögonen ju, och det gör de snart... Blir ju två veckor gamla på fredag Haha de får vara hur håriga och gamla som helst, de är fortfarande mina rosa korvar
haha.. jo d blir ju så. Har parat Yatzie idag förresten.. med en silver black hane. Får hoppas det blir några spew eller sbew i den kullen Längtar tills man får såna där små korvar igen
naaaaaaaaw så underbara dom va!!!! speciellt dom små champange bebisarna. fast dom såg nästan ut som spew på en del bilder... fast det kanske bara e ljusa kort
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Men de är också ökända för att vara ett gäng foliehattar av rang. Inte ens collieklubbens mest fanatiska utställningsuppfödare kan mäta...