Höftprotes

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare essi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 120
E

essi

Min dotter har nu ridit i ett par år och vi föräldrar börjar prata om att vi kanske ska prova. Jag har dock en höftprotes, är det någon som vet om det är ok att rida då? Jag håller på att få tag på någon sjukgymnast som kan svara på det, men jag testar här också.

Sv: Höftprotes

Känner en som rider med höftprotes utan problem, dock har hon någon diagnos så hon rider i en handikappsridningsgrupp, med ledare men hon travar även utan problem, vet ej om hon inte galopperar för protesen eller sin diagnos och förståndshandikapp.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Squie
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 277
Senast: Badger
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 557
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 105
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31