Höga Kusten vs. Carlscrona?

Russis

Trådstartare
Vad är skillnaden? I B*rjes heter dom Carlscrona och i H**ks Höga kusten... Är det samma stövlar (dom ser i alla fall ut att vara exakt samma)? Lite nyfiken bara...

Sv: Höga Kusten vs. Carlscrona?

Ingen? Vad skiljer dom från Graninge? (ser ju inte helt lika ut, Graninge saknar ju t ex reflexer..), men skiljer det något annat, typ kvalité?

Jag tror kvaliten skiljer en del också.
Jag provade ett par höga kusten och de var jättefula! de var så stora nere vidankeln att lädret vek sig.
Då är graninge mycket snyggare!

Mina Graninge var i och för sig också jätefula :eek: snacka om att korva sig vid vristen! De var så sladdriga att de knappt kunde stå för sig själva till slut. Men kvalitén kan man inte klaga på: De har varit i min ägo i 14 år, blivit ridna i i princip dagligen i kanske fem år och mer sporadiskt i övrigt, och även om de varit fula har de fungerat. Men nu började de läcka, så härmodagen begravde jag dem i soptunnan. Men det var nästan så att man fick en tår i ögonvrån och ville ge dem nån slags utmärkelse för lång och trogen tjänst... :love:

Var de? Ja, jag tycker iaf Höga kusten är värre än vad Graninge är.

Asfolath skrev:
Jag tror kvaliten skiljer en del också.
Jag provade ett par höga kusten och de var jättefula! de var så stora nere vidankeln att lädret vek sig.
Då är graninge mycket snyggare!

Jag har ett par höga kusten och mina korvar sig inte nere vid ankeln... Men det beror kanske på vilken storlek man har på skaften. Mina är normala.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 621
Senast: valy
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: igbest
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 047

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka