JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Arbetarbladet)
Lag-SM Högbo ridklubb tävlar i helgen Lag-SM i ponnydressyr i Kungsbacka. - Vi ska ha roligt och göra vårt bästa, vi har ett ungt lag, säger lagledare Ann Jonsson. Relaterat Högbo ridklubb är den enda av Gävleborgs 32 ridklubbar som tävlar på landets högsta nivå i lagdressyr för ponnyer och har så...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Elitallsvenskan i dressyr för ponnyer har avgjorts och finallagen till lag-SM står nu klara.
Sveriges tio bästa lag ska göra upp i Täby...
Hästnyheter
Sällskapet Segersta Sportryttare leder efter första omgången på lag-SM i dressyr för ponnyer som rids hos Nordhallands Ridklubb den här...
Hästnyheter
En enda poäng från SM-final. Så nära var ryttarna i Falu ryttarsällkap från att knipa en finalplats när de förra helgen tävlade i sista...
Hästnyheter
Johanna Bergqvist och hennes Day's son TS klarade kvalet galant. Till helgen deltar de som första länsekipage på sju år i lag-SM i...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
40 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 1 451
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
54 minuter sedan
Svar: 935
Visningar: 67 223
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
Idag kl 12:23
Svar: 1 321
Visningar: 79 742
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha tänker också att just 10m volt in till medellinjen är väldigt avslöjande om den råkar bli 12 meter 🤣
Ketrawzc
45 minuter sedan
Svar: 1 396
Visningar: 108 410
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Så efter två veckor med "min" häst så fick hon åka hem i måndags, efter 1.5år på ridskolan :cry:
Hon kommer nog må mycket bättre som...
Lightzone
45 minuter sedan
Svar: 968
Visningar: 101 912
Träning
Att lära sig hoppa
Ridning Ja, det skulle kanske funka. Vill ju inte göra hästen osäker för att jag är det, så måste nog ha någon bättre hoppryttare till att hoppa...
Sryoqwe
Idag kl 13:32