Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du inte att du kan komma in ändå? Man kan ju ofta få restplatser och sådärFick tillslut 1,6 på högeskoleprovet, 1 ynka poäng från 1,65. Är supernöjd med samtidigt såå snöpligt ..![]()
Vill läsa till läkare så tror tyvärr inte detTror du inte att du kan komma in ändå? Man kan ju ofta få restplatser och sådär
Den 31 aug. 2014 startade jag den här tråden, jag hade precis startat plugga seriöst inför provet för att nå mitt drömprogram. Det har många gånger känts tungt och segt att behöva sitta och nöta de tråkiga övningsproven, målet har nästa sett onåeligt ut ibland och jag har under tiden från trådstarten hunnit plugga lite andra fristående kurser på universitet och även en utbildning via komvux. Kurserna jag läste där (bl.a matte) har hjälpt mig i positiv riktning och tillsammans med det egna plugget hemma stod det igår "Antagen" när jag loggade inJag vill tacka alla som framförallt i början av tråden peppade mig, och jag vill också säga till alla andra som kämpar eller tvivlar att ge inte upp! drömmar ska förverkligas och med tillräcklig målmedvetenhet och kämparglöd kan man nå mer än man tror, går det inte vägen detta prov så är det stor chans att det kommer gå bättre nästa gång, stort lycka till ni som kommer skriva provet i höst kämpa på det går att övervinna det!!
![]()