Sv: höhäck

men jag bor i värsta metropolen, här har man inte ens hästarna ute :rofl: haha. fölen har fått en hemmagjord jättestor men dom har mer yta också. det är svårare i "vanliga" boxarna.

Humm, tror du typ denna kan funka?
hohack.gif

http://www.hammars.com/Not/Spadkalvsboxar.htm

Vet ju dock inte hur mycket den rymmer..

tack! skitbra sidor, har alltid undrat över nordpost!
men att det ska vara så svårt att göra en lång? hujedamig!

Jo det tycker jag allt. Dom får ju skylla sig själva för att dom inte är tillräckligt långa, så om du ska behöva köpa två för den sakens skull så borde du faktikst kunna få någon sorts rabatt tycker man.

Lovisaleonora_ skrev:
Det här är det absolut säkraste (och enligt mig bästa) jag stött på...

http://www.nordpost.se/Shop/infovisaframeset.asp?artnr=6618

Kompisens vandal som ständigt lyckades trassla in sig i allt höll sig skadefri med denna...

Har en sådan till våran häst, men vi har satt den så att hon äter uppifrån som ur en krubba. Jag har fått för mig att det är inte naturligt för hästarna att stå och äta med huvudet uppåt och att det även finns risk för att de andas in torra partiklar.

Vi valde därför denna saftey modell utifall benen skulle fastna, men det har gått jättebra.
/Camilla

Jag beställde potatisbingar hos lådtillverkaren här i trakten. De fungerar jättebra, och det lilla spill som blir är lätt att kratta upp någon gång emellanåt.

Immer

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 599
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: warg
·
Utrustning Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner