Hökensåsritten 2009

Sv: Hökensåsritten 2009

Det lär inte bli så svårt att känna igen mig... en liten brun islandshäst som rider ihop med en vit lipizzaner ;)

hehe lätt att känna igen:)
vi är en svart whels, en fux ponny eller friser(hon har inte bestämt sig) och en vit arab:)

Ska oxå dit men rider T50 kanske syns på banan;)

Jag har en mörkbrun skäck, tinker/arab med turkos utrustning:p

Vaa kul att det närmar sig nu!:bump::banana:

Måste bara fråga Theres om du syftade på min Dzagato med vit arab?? :D

/Sandra

Ååh turkost är fint!:love:
Turkost är nog min favoritfärg (efter rosa då! haha;))

Fast jag och Dzagato kommer förmodligen att vara väldigt blååa på hökensås då jag har inhandlat oss ett klarblått distansträns! :p

/Sandra

KL
Finns det någon karta som man kan se vart ritten går? Ni kommer nämligen att rida förbi mitt hus.

*kl*

Ingen mer som ska rida 18 km? Ville rida 30, men varken hästen eller jag är i form :o

Jodå - jag och sambon ska rida 18 PP! Samma anledning som du :) Min häst kanske är i form för en 30 PP, men Martins ålderman till häst (22 år) går ganska långsamt att sätta igång efter vintern... men vi sikta på 40 CR på A9 också! :D

Jodå - jag och sambon ska rida 18 PP! Samma anledning som du :) Min häst kanske är i form för en 30 PP, men Martins ålderman till häst (22 år) går ganska långsamt att sätta igång efter vintern... men vi sikta på 40 CR på A9 också! :D

Kul :D
Vi kunde tyvärr inte träna något i vinter pga underlaget, så pållan som ju är 20 tappade massor =( Vi siktar på 30 km i augusti på Isabergsritten tror jag

Är det någon som fått hem vägbeskrivning, groomkarta mm i brevlådan det senaste om hökensåsritten?
Bara undrar. :)
Mvh Xoya.

Står på hemsidan att det skickades i tisdags, så det bör väl komma idag tycker man =)

Aha...så smart av dig att kolla på hemsidan. :D:p
Det är bara jag som är lite osmart. :)
Fick hem mitt i brevlådan idag.
Mvh Xoya.

Startlistor och ryttarmeddelande har legat på hemsidan snart en vecka ;)
Fick också i brevlådan idag =)

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 247
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på... 2
Svar
32
· Visningar
4 552
Senast: Morran
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 916
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
3 041
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025