JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Holländskt fyrspann i topp
Moderator
Hästnyheter
Fredrik Persson är jokern i fyrspannens världscup på Friends. Respektlöst satte han världscupgänget på plats och drämde till med seger i...
Hästnyheter
Sent på fredagskvällen tog Douglas Lindelöw en placering i Grand Prix-klassen över 1,50-hinder på det femstjärniga världscupmeetinget i...
Hästnyheter
Världscupmeetinget i belgiska Mechelen den här veckan tog fart på onsdagskvällen. Tysklands Daniel Deusser och Tobago Z vann Sires of...
Hästnyheter
Världscupen i hoppning avslutar året i belgiska Mechelen och Sverige representeras av Henrik von Eckermann och Douglas Lindelöw...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår var Spock med som kurshund och fick visa lite övningar på allmänlydnadskursen, han skötte sig jättebra :heart . Innan kursen hade...
Bulldoozer
35 minuter sedan
Svar: 1 254
Visningar: 75 365
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Min farfar, född i början av 1900-talet, berättade om en gång när han var liten och skulle äta kokt ägg. Han knackade sönder skalet och...
Iamia
40 minuter sedan
Svar: 1 563
Visningar: 133 179
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Alltså det där med päls... jag är uppvuxen med först pudel, sedan riesenschnauzer, har haft cairnterrier och har nu isländsk fårhund...
Roheryn
Idag kl 09:17
Svar: 33
Visningar: 1 643
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag insåg igår kväll att en av mina favoriter när jag gick på ridskola var en connemara som glömde bort att han skulle vara ponny. 158...
Habina
32 minuter sedan
Grönt kort kurs
Gnägg Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Lisen82
43 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Det är verkligen så att vissa hästar "alltid" har högt/behöver avmaskas.
Jag har inte avmaskat ännu, och imorgon är BF. Så det får nog...
hamilton1
53 minuter sedan
Svar: 86
Visningar: 9 178
Avel