Hon har somnat

Jadzia

Trådstartare
Hon som skulle leva för evigt finns inte mer. Jag saknar henne så.

a2.jpg

Sv: Hon har somnat

Jag vet inte mycket om er men det har varit svårt att undgå hur mycket den hunden betytt för dig. Det var ett väldigt starkt beslut av dig! Skickar tröstkramar!
rose.gif

Det är den vackraste gåvan man kan ge den man älskar, att låta dem gå...

Förstår din sorg, trots att den är obeskrivbar :(

Vilken vacker tös. Hon har det bra nu men jag förstår att hon lämnar ett tomrum efter sig. *kramar om*

Du gjorde rätt.. hon hade sina fina år! bättre o låta de stanna så o inte låta dem lida *kram*

Men vad nu?! :eek:

Nu hänger jag inte alls med! Vad har hänt?

Vi här hemma beklagar sorgen, jag vet hur mkt hon betydde för dig! :(

Vet inte vad som har hänt men beklagar verkligen sorgen. Det är så tungt när våra kära djur går bort:(

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 590
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 136
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma