Men det normala är väl att yngre kvinnor vill ha lite eller mer äldre män. Å ibland är det väl så att kvinnor tar en äldre man och står ut med detta bara för att han har gott om deg så hon kan "få sig ett bättre liv". Å andra sidan vill väl en äldre man ha en yngre kvinna som ser snygg ut o kan föra sig utåt :up:
Det där var så fullt av äckliga värderingar att jag nog ska lägga dig på ignorera.
 
Hehe.. Att man ska kunna föra sig om man är på besök i Playboy mansion?
play1.jpg
 
Jo då. Det vanliga är att mannen är typ 2,3,4,5 år äldre än tjejen.

Här är ännu ett exempel på att yngre tjejer vill ha betydligt äldre män ;)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21007813.ab
Men om man ska prata m att "tjejer" vill ha betydligt äldre män så måste man ha fler än enstaka exempel från kändisvärlden.
I såna fall skulle var och vartannat par i vardagen se ut så.. och det gör det ju inte..
Inte i min bekantskapskrets i alla fall.
 
Man säger ibland att ålder bara är en siffra. Jag tycker det är mer komplicerat än så..
För med åldern följer ju andra saker med.
Sen kan det finnas vissa individer som är "ålderslösa"
 
Men om man ska prata m att "tjejer" vill ha betydligt äldre män så måste man ha fler än enstaka exempel från kändisvärlden.
I såna fall skulle var och vartannat par i vardagen se ut så.. och det gör det ju inte..
Inte i min bekantskapskrets i alla fall.
Tex min granne där är mannen 12 år äldre än kvinnan. Han är pensionär och hon jobbar fortfarande :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp