Hööks "CRW UNDERSTÄLL"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 812
D

diny

Hej!

Är det någon som har testat det? Det låter bra men har dåliga erfarenheter av CRW så man blir lite fundersam. Har inte hittat något annat underställ utan sömmar på insidan.

Sv: Hööks "CRW UNDERSTÄLL"

diny skrev:
Hej!

Är det någon som har testat det? Det låter bra men har dåliga erfarenheter av CRW så man blir lite fundersam. Har inte hittat något annat underställ utan sömmar på insidan.

Jag köpte detta understället förra vintern och tycker det är bra och prisvärt. Funkar jättebra under ridbyxor när man rider tack vare att det inte finns några sömmar som skaver.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
934
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka