Hööks helskodda ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jeslin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 774
J

jeslin

Är dom bra eller?
Jag menar dom med artikelnr 10701 eller kanske 10673.

Povade 10701 för nån vecka sen för att jag tyckte d blå va SÅÅÅ läckra, men GUD så obekväma!
grenen satt en dm nedanför "musen" och världens häng i röven blev det. Kunde knappt röra mig, och skulle absolut inte kunna rida i dom.
Så dom skulle jag INTE rekomendera till nån...

Tacka vet jag mina gamla från b*rjes :banana:

Har inte med den ursprungliga tråden att göra, men undrar vilken modell du har på dina börjes ridbyxor?

Själv har jag är inne på mitt tredje par roping country byxor som jag gillar skarpt! Har inte haft några helskodda hittills dock, utan det har endast blivit tygskodda. Men de är jätte bekväma och sköna att ha på sig. Rel. billiga också. RCW byxorna finns väl med clarinoskoning också tror jag. Kolla in www.erikshastshop.com (el. testa .nu el. .se)
så tror jag att de finns med där.

Har inte med den ursprungliga tråden att göra, men undrar vilken modell du har på dina börjes ridbyxor?

dom heter "Piaff full seat" tror jag, hittar dom inte på hemsidan tyvärr...
har kanske utgått.. :(
underbara e dom i alla fall!! :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 356
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
888
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25