Hööks höst/vinter 2014

Fanns en del i min butik. Var först på plats idag och fick med mig lite hem.

JH lila ridbyxor
JH marinblå ridbyxor
CRW Charlestom ridbyxor - bruna
JH Sassari marinblått schabrak
JH bergamo skrittäcke
CRW Gala t-shirt
CRW bocka Sweatshirt

1972 kr för alltihop.

Bild på mina fynd. Tycker ni andra får slänga in med :)

2015-01-08_172326_54aeb597ddf2b31473d213b3.png

Det schabraket kika jag på fast det vita.. valde dock inte det :) mest för jag är kär i ett vitt från Mias i en annan butik så ska spara :p

Det schabraket kika jag på fast det vita.. valde dock inte det :) mest för jag är kär i ett vitt från Mias i en annan butik så ska spara :p

Jag tittade på dom när dom kom ut i butiken för ett tag sen och ville ha både det vita och det bruna med. Dom är ju så fina :love:
Men fanns så klart inte i min butik. Får vara glad för det jag hittade :)

Vet någon om de kommer rea ut Spooks-kläderna?
Gjorde dom det förra året..? Minns att deras HV-polo grejer brukade reas ut iaf.

Tyckte det var sparsamt med reaprodukter på hemsidan!
Klickade dock hem ett par skor, Devon, bara för att jag redan har ett par och som jag är himla nöjd med.
Och grimman JH emilia, bara för att jag klämt på den i butik och förvånade mej vara så mjuk och go :D

Hade säkert kunnat köpt lite fler saker, men lät bli. Har inget jag BEHÖVER för tillfället (särskilt inte en tjugonde grimma till ena hästen:angel::o)

Här har de i hagen. När min killes gick sönder tog det en vecka innan jag köpte en ny :o Han gick med rostig lånegrimma.
Är jag en dålig matte nu :( ?

Nej, det är vi andra som är slösaktiga :p

Min kille har väl 7 grimmor varav typ 3 nya som aldrig är använda. Mycket smart.

Och då plockade jag på mig en grimma till idag men hängde tillslut tillbaka den.

Supernöjd med mina fynd, allt passade helt okej och var bra kvalite i förhållande till priset :)

Jag som alltid haft ett träns i taget har nu tre, varav två från hööks utan käkrem. Allt för att enkelt kunna ha olika bett i vardagen :p

Supernöjd med mina fynd, allt passade helt okej och var bra kvalite i förhållande till priset :)

Jag som alltid haft ett träns i taget har nu tre, varav två från hööks utan käkrem. Allt för att enkelt kunna ha olika bett i vardagen :p

Så gör jag med för tillfället. Använder två bett och det är så skönt att slippa byta och greja. Kör med två olika nosgrimmor med för lite variation.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 621
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka