Hööks höst/vinter 2014

Var inom butiken och handlade ett par beiga JH ridbyxor, blåa ridstrumpor, låga transportskydd och ett ludd till hackamoret. Allt för 661 kr :D

De sa att de haft problem med hemsidan och mejl utskick osv.

Precis hemkommen från butiken. Var faktiskt en rätt tråkig rea. Butiken hade dock lite större utbud av framförallt schabrak än hemsidan. Köpte bara ett bett och ett schabrak... Dålig skörd med andra ord :(

Jag var på Kungsgatan i Stockholm. Köpte ett JH collection träns med lack, 2 pannband med pärlor och bling (rosa och grönt) longerlina, ryktkam (ej rea) liten svamp (ej rea) Absorbines hovolja (inte rea 199 kr) och allt gick på 880 kr.
De hade stort utbud av kläder och många träns iallafall. Schabrak kollade jag aldrig.

Var inom butiken och handlade ett par beiga JH ridbyxor, blåa ridstrumpor, låga transportskydd och ett ludd till hackamoret. Allt för 661 kr :D

De sa att de haft problem med hemsidan och mejl utskick osv.

Fanns det många kvar av den beiga?
Jag vill ha men den färgen var slut i min butik :(
Behöver 42 i dom.
Eller om någon annan ska till butiken och vill köpa till mig om det finns kvar :love:

Fanns en del i min butik. Var först på plats idag och fick med mig lite hem.

JH lila ridbyxor
JH marinblå ridbyxor
CRW Charlestom ridbyxor - bruna
JH Sassari marinblått schabrak
JH bergamo skrittäcke
CRW Gala t-shirt
CRW bocka Sweatshirt

1972 kr för alltihop.

Kommer inte in via mobilen, men det står på deras fb att de Har problem med sin mobilsida just nu. Gissar att trycket är hårt.
Så ska rota fram datorn och kolla genom den.
Men läser man här så verkar det vara idé att åka till butik. Min feberyra säger dock att jag inte bör köra bil. Och frågan e om jag får mannen att köra en sjuk fru som inte behöver nått till hööks rean :p

Kommer inte in via mobilen, men det står på deras fb att de Har problem med sin mobilsida just nu. Gissar att trycket är hårt.
Så ska rota fram datorn och kolla genom den.
Men läser man här så verkar det vara idé att åka till butik. Min feberyra säger dock att jag inte bör köra bil. Och frågan e om jag får mannen att köra en sjuk fru som inte behöver nått till hööks rean :p

I min butik fanns det jättemycket kläder och inte bara dom storlekarna som brukar vara det enda kvar på rea utan i alla storlekar.
En del träns.
Typ tre olika sorters grimmor, lite borstar, mycket av en sort ridstövel - samma med med ett par andra stövlar och en stallsko.
En del schabrak men mest i dom skrikiga färgerna.
Täckena var det dåligt utbud på.
Ett ull, ett inne, ett fleece, ett regn och inte så många av dom.

Det var inte mycket schabrak i butiken i Hbg och givetvis inte det jag ville ha.
Fick ändå ihop en skaplig hög med grejer för 1300:-

Lila Jh Tempo ridbyxor.
Lila schabrak
Vinrött schabrak med silverfläta och bling.
Jodpuhrs crocomönster
Vita benlindor
Jh hundbädd

och så en godisslick för ordinarie pris.
Är ganska nöjd ändå :)

I min butik fanns det jättemycket kläder och inte bara dom storlekarna som brukar vara det enda kvar på rea utan i alla storlekar.
En del träns.
Typ tre olika sorters grimmor, lite borstar, mycket av en sort ridstövel - samma med med ett par andra stövlar och en stallsko.
En del schabrak men mest i dom skrikiga färgerna.
Täckena var det dåligt utbud på.
Ett ull, ett inne, ett fleece, ett regn och inte så många av dom.

Kläder går bort för mig, kan så sällan ha hööks storlekar tyvärr.
Försöker kolla på hemsidan, men den är gött seg. Hittar dock "tyvärr" schabrak som jag tummat på under hösten på rea som hade passat bra i min samling. Men har redan 4-5 stycken helt oanvända liggandes så är svårt att motivera bara för att det är billigt.
Dock blev jag sugen på Devlon fleecetäcket....Men sidan e ju så seg så det tar ju eeeevigheter innan jag kommer in och kan kolla storlekar och om det finns i min butik :wtf:

Jag ska inte ens köpa något och kommer förmodligen inte ens tycka det är något roligt på rean men trots det ska jag givetvis kolla vad som finns och så sitter jag här och irriterar mig på att hemsidan inte ens går att öppna. Finns det något som är lättare att bli arg över än icke fungerande teknik? Det är liksom programmerat till att fungera och ändå gör det aldrig det.

Jag borde ha bättre saker för mig.

Outlet-sidan har inte fungerat från telefonen sen de bytte sida, men från datorn fungerar den bra iallafall för mig. Jag var i Lund butiken imorse, De hade fler saker än på hemsidan. Framförallt på ridbyxor, de hade även fler ridskor och benskydd än på hemsidan.
Köpte GM Hermes tränset, kändes mycket, mycket finare i lädret än de två andra GM tränsen jag har. Även JH Jackan Ferra i marinblått och JH lädergrimman med lila nylonförstärkning följde med hem och jag kom undan billigare än vad tränset kostade i ordninare pris.

gjorde ett besök i borås butiken i dag, skulle ändå köpa foder. Köpte en tröja och ett par ridbyxor på rean till dottern det ar allt. Stog och höll i ett schabrak, men kom på att jag lovat mig själv att inte köpa hööks schabrak. Tycker de tappar form och färg fort.

Fanns en del kläder, träns och schabrak. Men inget i täckesväg att prata om. Hoppas att det finns något ponnyträns kvar när det blir halva halva priset. Då den ena ponnyn har gjort sönder sitt.

åh, är så himla sugen på JH-ridbyxorna. men sidan är nog inte byggd för såhär mycket trafik, k an inte lägga ngt i kundvagnen öht. får försöka åka och handla i fysiska butiken, hoppas de har de beige ridbyxorna, annars får det bli lila :)

Synd att de där lila benskydden var så tunna. hade funderat på dem men det är väl lika bra det, så sparar jag de kronorna

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 625
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka