@KrullTroll Donera dem till närmsta ridskola!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@KrullTroll Donera dem till närmsta ridskola!
Jag gav bort en överfull Ikea-kasse till ridskolan förra veckan. De blev överlyckliga.Tanken har aldrig slagit mig.
Jag har några ponnyschabrak och lite annat smått jag inte får sålt på tradera. Så det ligger bara hemma och skräpar. Men då kan jag ge bort dom till en ridskola
Får nog googla upp en först bara. Ingen aning om vilka som finns här.
Såg att det kommit in lite nyheter i butiken redan igår. Iaf lite som jag inte sett innan. Var några schabrak, som i vår verkar gå i mörkare färger typ marint och vinrött.Vår och sommar katalogen skulle komma t runt den 20e sa de till mig igår. Frågade om de visste om det skulle komma in några akryl lindor till våren, då sa hon att nya katalogen kommer då.
Jag funderade lite på det, men jag tycker det ser så långt och stort ut på bilderna. Min lilla häst är en nätt sak så jag misstänker att han drunknar i det.Någon som har erfarenhet av JH Collection regntäcket? Verkar ju faktiskt vara 1680 d på det. Men hur är passformen egentligen?![]()
Lämnade tillbaka. Har en ädlare kille (halvblod) och såg ut som jag slängt mitt duntäcke över honom. För stort, långt och låg pissNågon som har erfarenhet av JH Collection regntäcket? Verkar ju faktiskt vara 1680 d på det. Men hur är passformen egentligen?![]()
Ah, bra, då kan jag släppa det. Mitt sto är iofs den rejäla typen, är de långa i ryggen så att man kan gå ner en storlek?Lämnade tillbaka. Har en ädlare kille (halvblod) och såg ut som jag slängt mitt duntäcke över honom. För stort, långt och låg pissSå rekommenderar en mer biffig tror jag för det
![]()
Ah, bra, då kan jag släppa det. Mitt sto är iofs den rejäla typen, är de långa i ryggen så att man kan gå ner en storlek?
Haha, ALLA mina favoriter på rea! 50 % på allt men det kanske det alltid är?
Två tröjor jag har sedan innan, CRW Kola och Bocka. 174 resp 199 kr.
Enda stalltäcket som håller bra som jag skulle köpt ett till av oavsett pris, Declan. 199 kr.
En annan modell förbygel jag funderat på fanns en min färg o storlek på rea, resten ordinarie? CH. 319.50 kr.
Tränset jag tittade på igår oxå på rea och ett fint exemplar, Harleston. 294 kr
Och så fanns det ju oranga ridbyxor! CRW Springfield. Ej rea, ska prova hemma. 749 kr.
Sjukt kul, aldrig varit på deras rea innan.