Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Det undrar jag också, letade efter dem på Falsterbo, men hittade inga. Och nu dyker de inte upp här heller :(.

Mailade till hööks och frågade efter magic brush, och de var tillfälligt slut och ska komma in om 1-2 veckor. Och först då kommer det att komma ut på hemsidan.

De anatomiska betten, fungerar de som pessoa magic? Att de inte går att vika ihop helt?

Undrar också över de betten. Ska ta mig dit och klämma på dem någon dag. Dock tycker jag mittdelen ser så stor och tjock ut, vill ha en liten kort mittdel på tredelat :/

Halva min katalog var på norska.... skall det vara så?:confused:

För övrigt är jag sugen på den lila sadelfilten.

kl

Kan inte folk posta sina önskelistor från nya katalogen? Vore kul att se vilka "måste ha" folk hittar :D

*KL*

Detta kom jag hem med idag från Helsingborgs butiken, vilket var delvis "måste ha" ;):

Blandat039.jpg

*Vinrött schabrak, dressyr, med beige och blå passpoal och blå logga
* blå och brun grimma
* svarta gummiboots
* gummiband

Kom även hem med en ljusblå kortärmad tröja och en grisrosa/orange (!) luvtröja från rean. Är nöjd! Fanns mkt snygga ridbyxor men hittade inga som passade. Kollade även in ett par ridstovlar i konstläder, ser ut lite som Mountain Horse rider, men fick inte riktigt igen dragkedjan där bak...:-(

Finns nästan hur många "måste-ha" som helst :D

- CRW Enya kabelstickad tröja i grått
- Steeds Winter ridstövel
- BoT damasker fram + back
- Claridge House Hunter aachenträns i svart
- Gold Medal Elevation schabrak i antingen svart eller brunt

kl

Kan inte folk posta sina önskelistor från nya katalogen? Vore kul att se vilka "måste ha" folk hittar :D

Skrev faktiskt en sådan precis.

Stickad tröja Afrodite 249:-

Monte Carlo Väst 399:-

Mountain Horse skor 799:-

Chaps (till ridskorna) 479:-

Stalltäcke och Halstäcke för utomhusbruk är även av intresse men kanske hittar det i någon annan butik..har inte bestämt mig för om jag tycker om något specifikt än, dock är jag intresserad täckena med neoprenefoder framtill.

Jag var faktiskt positivt överraskad av årets katalog, gillade ffa mycket av kläderna... Men så gillar jag ju lila också. Som vanligt är jag besviken över att det finns så lite rosa i vuxenstorlek och cob/full, hittar massor av söta grejer som jag vill ha men som varken jag eller pållis ryms i. De rosa/marina ponnygrejerna var ju helt ljuvliga! Och VARFÖR har de tagit bort den svarta ridoverallen?! Den sålde ju slut förra året, då borde de väl ha den i år igen? Ska ju köpa en ridoverall i år, får kolla någon annanstans för en ful varseloverall vill jag inte ha!

Ska köpas:

BoT nackskydd
Showmaster Reflective vintertäcke
Genuine Sherpa fårskinnspad till bomlös sadel
Och en icke-upphetsande sadelvagn

Om man fick drömma lite:

CRW Basic mössa (svart)

CRW Unisette jacka (lila)
CRW Joline tröja softpilé (svart)
CRW Nikita sweatshirt (vinröd)

Yep... Det var årets favoriter!

*kl*

Är det någon som har deras ridoverall?
Jag har en superskön overall sedan tidigare som är gudaskön, fryser aldrig på vintrarna. Den är dock superhal och inte att tänka att försöka rida i (jag har försökt, som en tvål i en tvålkopp :D) Så jag jagar en ny. Men ska jag betala så mycket pengar för en overall då ska den fasen vara varm, bekväm och hålla några säsonger i alla fall. Min nuvarande betalade jag 75 kr för.

Jag har den och den är jätteskön och varm! Har bara haft den en säsong men den är flitigt använd och det syns inte att den slitits än, så räknar med att den ska hänga med ett tag. Man får bra grepp i sadeln iom att den är helskodd, men istället halkar man runt lite i byxorna :p Hjälper dock om man har helskodda ridbyxor under.

Jag var i butiken i örebro i måndags o där hade de oxå bara fått in storlek ponny. tittar man sen på hemsidan på lagersaldo så har de flesta butiker bara fått in ponny. lite konstigt tycker ja..

Liknande trådar

Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt... 20 21 22
Svar
430
· Visningar
45 039
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 475
Senast: pews1972
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka