Hööks koppjärn i Wintecsadel..?

Sv: Hööks koppjärn i Wintecsadel..?

nej skulle inte tro det, bates/wintec ser lite annorlunda ut. men bates passar åtminstone i knights sadlarna. om det är till ngn hjälp.

bates/wintecs gamla och nya järn ser heller inte riktigt likadana ut. de gamla är platta och de nya har ngn form av skåra/fördjupning på toppen.

Ok tack :) Misstänkte det var så. Då är det ett "gammalt" Wintec/Batesjärn jag ska ha.

Wintec Wide cair, behöver ett eller två snäpp smalare än de lila järnen man får med (tror det är ett rött som gäller då?).

I de vanliga vidderna är vitt=Xwide, rött=Wide, blått=medium Wide. så är antagligen ett vitt du ska ha.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
669
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 356
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka