hööks nya fleecetecke.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Molvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 133
M

Molvi

ja.. vad säger ni ? är det gräsligt ?
det nya för 149 kr, tänkte alltid kul att
ha och byta med i transporten, men är det
totalt fult, eller går det ? :angel:

molvi

Sv: hööks nya fleecetecke.

ja du vackert var det ju inte men dock är det svår att klaga med de låga priset. Men det beror ju också på vilken färg på häst man har. En tjej i stallet har samma nougat färg på hennes ngt mörkare fux och det är skit snyggt.

Jag tycker att du kan köpa det. Ja menar.. 149 kronor.. :crazy: Ingenting ju.. :D

Har köpt ett att ha under ett av mina täcken, tycker inte att färgen är så jättesnygg men den duger till det.

haha, inget fel på utsendet bara färgen.. :)

Det är ju många som har gröna flece äcken som inte är fina en av dom är jag så nogat är ju inte mycket värre det i alla all lite anerlunda :love:

Okej ;p aa jag tänkte precis det alltid smart att ha 149 kr, det är ju ingenting. så det får nog bli täcket :D

eller ett marin med gula detaljer på från eko :angel: för 149:-

Jag är sugen på att köpa ett, gillar faktiskt färgen, har nougatfärgade lindor och schabrak... SÅ jag håller med Louise, det blir nog ett sånt...

Det var ju superfint! jag har letat efter ett täcke i den färgen länge.. gud, vad bra och för 149 spänn är det ju gjutet :bump:

tyckte d va ganska fult,men för d priset e d okej tycker jag!:)

Eko, går det att betstäla där i från nån internät adress (länka) snäla!

sååå fult är det väl inte?!?!?!
skimmel eller svart häst.. kanske inte den bruna som hästen på bilden är...

jag köpte gamla ylletäcket, noguat eller vad det hette... DAMMSUGARPÅSE sa min kompis...
som tur var behöll jag det, för det ÄR fint (eller så har jag bara intalat mig själv det i ett halvår) ;)

Jag tyckte det ylletacket var fint, sa aven detta fleece. Jag gillar den fargen. Kan bara inte kopa mer nu! Har en oinriden hast, men utrustning sa det svammar over!

karatefisken skrev:
eller ett marin med gula detaljer på från eko :angel: för 149:-

Hoppar in i tråden...
Ooh, Marint med gula detaljer lät intressant... :) Finns dom här täckena på alla Ekoaffärer? Är det med eller utan kryssgjordar? Beskrivning tack! :p

Sånt har jag=) "mitt" eko har indet det längre, har en dyrare variant som är svårt med gråa kantband för en hundralapp mer.. Med kryssgjordar, tkr det är bra kvalite!

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 638
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur