Hööks nya senskydd!

ElinPelin

Trådstartare
okej, okej, massa that om hööks nya grejer men jag måste få fråga! de nya senskydden från equi-guard - bruna och vinröda - har någon testat? någonting för en kraftig c-ponny kanske med tanke på att det finns cob - eller blir de också för höga?
ska snart fixa en bild på pållens ben... lättare att avgöra då kanske:smirk:

Sv: Hööks nya senskydd!

De gamla senskydden har jag full på till min storhäst. Men han är också stooor. Testa och jämför med eskadron tex. Min häst kan inte ha full på eskadron :D

Våran Lippa har sådana där ljusblåa senskydd i storlek ponny !!!!!

Funderar på att köpa dom där nya reflexdamaskerna till vintern....

Och dom gröna senskydden till ponnyn så vi har matchande grön utrustning också...

palle skrev:
Våran Lippa har sådana där ljusblåa senskydd i storlek ponny !!!!!

Funderar på att köpa dom där nya reflexdamaskerna till vintern....

Och dom gröna senskydden till ponnyn så vi har matchande grön utrustning också...

Hur stor är hästen då? (Lippa)

tror inte att de passar en fjording (nya modellen)...

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 506
Senast: Wonna
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 146
Senast: Lotus
·
J
Hästvård Läget är såhär: 1st ponny kat C som tidigare tävlat i både hoppning och dressyr. Sommaren -05 hade hon knäledsinflammation H.F och...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: JForsberg
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 579

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka