Hööks nya träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 794
L

Lozzan

Vad tycker ni om det?
Jag hade gjärna sätt den i svart men tycker att det är bra att dom har fått ett enkelt och stilrent igen för jag tycker att CH´s klassiska träns ser lite plastigt ut. Spännerna kunde varit lite mindre fyrkantiga men ser inte så superbilliga ut.
300306.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hööks nya träns

Jag tycker att det ända som är fint är färgen... :smirk:
Väldigt fult annars, varför såna stooora hakor??

Varför hakar överhuvud taget? Det kan jag hålla med om att dom skulle bort + att ta bort aachemremmen och fästningen

Tyckte modellen och färgen var väldigt fin!!:love:

Men för övrigt ser det rätt plastigt ut.... Ser lite platt ut och kanterna verkar vassa på nåt sätt. Verkar vara rätt hårt läder.

jag tycker det var fint..färgen också. Iofs inte min smak..jag vill gärna ha lite mer "krussidull", men på rätt häst kan det nog vara fint. Vad har du för polle?

En shetlandsponny. Men det finns ju inte i rätt storlek och selen är svart :crazy:

Men de har ju ett från CH som ser nästan likadant ut ju. I svart. Klassiskt träns eller vad det heter...

Jaha...har hon känt på det då? Jag har ett och det ser inte plastigt ut på som det där bruna gör :D

hehe jag vet inte om hon har det, fråga ;)
Om jag skulle välja skulle jag tagit de svarta, gillar inte hakar.

Nej, jag har bara sätt det på bild. Men mina åsikter är inte allas. jag har ofta fel och min smak är jämt tvärt emot alla andras :D Helst ska det ju vara rosa träns

Ja ett rosa hade inte varit fel eller ljusblått men det finns ju en sida som har sånt med ;)

Jag bara undra för det jag har varken känns eller ser plastigt ut ... Mina åsikter är inte heller som andras så det ska du inte räkna med ....

Julle skrev:
Tyckte modellen och färgen var väldigt fin!!:love:

Men för övrigt ser det rätt plastigt ut.... Ser lite platt ut och kanterna verkar vassa på nåt sätt. Verkar vara rätt hårt läder.

Kände på tränset idag när jag var inne och det är mjuk härligt läder för det priset.
Kanon med hakar då det går snabbare och byta bett.
Synd att det inte fanns i svart.

tiba skrev:
Kände på tränset idag när jag var inne och det är mjuk härligt läder för det priset.
Kanon med hakar då det går snabbare och byta bett.
Synd att det inte fanns i svart.

Ok, då skulle jag kunna tänka mig det faktiskt!!:)

Jag gillade det lite, men det är ju jag det :angel: :p
Måste kolla vad det kostar bara för det.. :D

tyckte inte alls att det va fint, det ser ut som ett träns till en barbiehäst.

Vad jag vet så har ju Hööks en förkärlek för att redigera sina produktbilder väldigt mycket, så jag tror inte att det ser lika plastigt ut i verkligheten.

Ridskolan hade ett par såna träns, classic eller vad det hette, och de glänste inte alls så som på bilden utan såg mera normala ut i verkligheten :p

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka