Hööks REA ???

gylle

Trådstartare
Alltså vad händer ? Normalt brukar ju denna tråd vara i full gång nu för Hööks har ju alltid sin halvapriset rea under höstlovet (fick så sent som förra året bekräftat av personal där att det alltid var den veckan) MEN nu har ju den veckan passerat och det helt utan rea på Hööks, inte ett ljud nämns på deras hemsida om någon rea start, kan de verkligen svika oss så hårt så att de inte tänker ha någon rea i år ? Någon som har några insidertips :angel:

Sv: Hööks REA ???

Rean pågår ju redan, dock med väldigt lite saker och ganska tråkiga rea priser denna gång. Köpte ett schabrak i färgen cherry bara.

Rean har pågått ett tag, men i år var det till större delen 30% rabatt i stället för 50% som det brukar vara.

Där ÄR redan rea pågående på Hööks ;) Kolla på deras hemsida under rea så ser du den. är dock mer i butikerna ä på deras hemsida ;)

Har hållit ögonen på hööks hemsida och det lilla "skräpet" de har haft på sin reasida kan ju inte precis jämföras med den rean de brukar ha. Inte heller har de som de brukar lanserat sin rea alls varken via mail eller på hemsidan så frågan är om det lilla verkligen är all rea de skall köra i år, bla brukar de ju köra iväg täcken som skall byta färg odyl men inget sådant alls i år. En vän hade varit inom butiken i förra veckan och där var bara ett litet rea ställ och en korg med shabrak mer eller mindre som det nästan alltid är, inte som i fjor när halva butiken typ var rea saker. Men de skall kanske inte ha någon "riktig" rea de kanske skall köra vidare på samma saker nästa katalog också, blir ju lite trist.

Fick jag också. och i "min" butik jag varit i några gånger har där varit täcken, schabrak, grimmor och träns på rea. och annat smått och gott. men till 30 %

mail kom om höstrensning (rea) 31/10 till mig men det är ju inte så mycket saker

Den stora utförsäljningen brukar ju vara strax innan nya katalogen kommer ut.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 739
Senast: Migo
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 476
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 821
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
3 148
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?