Hööks stövel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krulidut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 3 097
K

Krulidut

Den heter Steeds(R) läderstövel kostar 799:-
Den ser helt okej ut med snörningfram.
Nån som har den?
Är sugen, dels för att mina graninge är så förbaskat fula, misshandlade och förstora i foten :angel: och ja skulle ju egentligen vilja ha ett par cavalo men min ekonom är inte den bästa och tjaa jag vill bara ha ett par ridstövlar som ser liiite snyggare ut :idea: *dvs. det ska vara snyggt, kanske inte så bra och billigt*

MvH Anna (de kom i nya "tema tävling"s brochyren s. 12)

Sv: Hööks stövel?

Jag har dom!
Det är bra kvallité´och skit sköna. Ett - är att dom är ganska korta.. jag är 1.69.

Okej, vad bra :bump: ska antagligen köpa dem när jag fått min första lön om jag bara kan få jobb :angel: men stämmer mått tabellen tycker du?
strl - vidd - höjd
37 - 37 - 43
38 - 37.5 - 44
39 - 38 - 45
40 - 38.5 - 45
41 - 39 - 46

Jag har provat dem, och de är rätt sköna! Ser helt okej ut också! :)

Okej, hur tyckte du att dem var i vaden? är dem breda/smala/normala ?

ska ha en 38 tror jag och jag vill ha 35/36 i vidd (trampar ner hälen så att vaden späns och i tabellen står det 37.5 :angel: )
ska köpa dem tror jag :bump: de är snyggare än mina *som sagt* misshandlade graninge :D de ska jag sälja för en hundring :rofl:

tro mig jag har kollat ;) men jag är ganska konstig i mina fötter så jag kan inte "bara" köpa liksom :( *desutomde har dem varit ganska misshandlade de jag sett*

Dom har jag köpt. blev förvånad brukar ju dröja ganska länge innan paketen kommer fram, skickasde efter dom i förrgår och idag har paketet kommit!

Men börjar snart jobb, så hinner inte hämta...Får hämta på måndag

okej, kan du berätta sedan hur du tycker att de är? fotta gärna när du har på dem :) på bilden i tidningen ser de lite stora ut i vidden (skaftet.)

Du får vad du betalar för.
De är inte uppbyggda i foten och vad jag kunde se ingen YKK
dragkedja.
Q

det vet jag mycket väl.
*dvs. det ska vara snyggt, kanske inte så bra och billigt*

provade de idag men de var förstora i skaften :smirk: (har 36 och dem var 37.5 gör ganska mycket asså)

Här kommer bilderna, jag blev faktiskt jätte nöjd, satt jätte bra, jag har ganska tjocka vader och har hadt svårt att hitta stövlar som passar både fot och vad, men de satt helt perfekt, :)

19777566.jpg

19777568.jpg

19777571.jpg

19777573.jpg

okej, jo var faktist inne och provade dem idag men de satt inte alls bra :( de var förstora i skaftet :D (har 36 och dem var 37.5 och det gör ganska mycket asså) bestämde mig för att spara till ett annat par :)

Har du normal eller vid på dom?
Skulle vilja ha ett par stövlar att ha här hemma.

man kan bara få dem i följande storlekar:

strl - vidd - höjd
37 - 37 - 43
38 - 37.5 - 44
39 - 38 - 45
40 - 38.5 - 45
41 - 39 - 46

Men jag som hade för mig att man kunde välja mellan två olika vidder? :confused:

Det kanske var i en dröm då :p

tror det :D isf. skulle jag vilja ha smala :rofl: för normal är för stort :( var på hööks och prova massa stövlar idag och ibland var de för små och ibland förstora :rofl: konstigt

jag åkte in och provade dom här om dan, dom va ganska sköna faktigst .. dom satt bra i foten och runt benet. Dock har jag ganska korta ben så dom tog emot ganska mycket när jag böjde på benet .. så det blev inga för min del .. lite synd men man vil ju inte riskera skav i knävecken, fick det av mina förra stövlar. inte skönt alls ;)

Jag har sånna! Jag älskar dom :love: Har haft problem med att hitta stövlar som passar , men dessa passade jättebra.
Slänger in en bild :)

Liknande trådar

T
Utrustning Håller på och funderar på att köpa mig ett par vinterfodrade stövlar då jag måste försöka hålla ena foten varm annars kommer denna...
Svar
5
· Visningar
1 841
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka