Hööks stövlar!

Annzi

Trådstartare
Har funderat på o köpa deras fårskinnsfodrade Nubuckstövel!!! Denna
Måste ha nåt varmt i vinter... Nån som vet om dom är bra/varma??
Brukar inte kunna ha ridstövlar..... för korta ben.. men ska upp dit snart så ska testa där... istället för o skicka efter! Nån?

Sv: Hööks stövlar!

Jag är också nyfiken på dom...
Jag har tyväärr långt till närmaste butik, men om du åker och kollar får du gärna kolla åt mej också ;) , mäta och så...

köpte dom förra vintern. Är helnöjd helt klart det varmaste jag har haft på fötterna!

Jag har sådanna stövlar och blir 3:dje vintern nu och jag är helnöjd med dem. Klart varma!! Värda varenda öre :bump:

Ok..... det låter bra!!! Blir nog att ja köper dom om dom passar... ja har så korta ben så stövlar brukar gå upp över knäna på mig! Men får se om dom passar...

Jag är ju som sagt också nyfiken på dom, och har samma problem som du, med korta ben... :crazy:

Dom är jätte varma och goa! men där jag såg dem hadde de mörk brun fordring innuti...

Liknande trådar

Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 553
Senast: MiniLi
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna