Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

aha! men de e ju mkt snyggare än de bruna ;) synd att de inte är denna säsongens färg...men finns kanske ute i butikerna ändå om man rotar lite?

kl

Det finns ingen supersnäll människa som vill köpa ett svart Alecto-träns strl Full till mig och skicka? Det är slut här hemma och på centrallagret och jag vill ha det :(

PM:a isf! :laugh:

Nu har det ju kommit in några nyheter igen!
Och den här gången kom de ihåg oss dressyrryttare oxå! :D

jag gillade det nya dressyrschabraket med flaggor på.
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400419

Jag tycker de passar ihop med piken som de hade på kampanj i höstas.
Kan ju inte bestämma mig vilken färg jag ska köpa, vill ha alla 3!

Åh! Du har ingen bild på ditt under sadel? Du kanske inte hunnit använda det än.
Var färgerna fina? :D
Jag har sån beslutsångest vilket jag ska köpa..
Tror jag ska ha det marinblåa och det vita, men det röda är ju oxå snyggt..:confused:

Här är bild på det vita iallafall.
Nu ska jag bara fundera på om jag ska ha det blå eller det röda oxå :D

visa.jpg

Senast ändrad:

Åhh Vad fint! :d
Jag vill ju ha alla 3.. Kan man motivera köpet så att jag har 3 hästar o köper ett till varje?:D

Jag köpte ju piken som de hade på kampanj i höstas i rött, vitt och blått och tycker att dessa schabrak passar till dem.

haha, samma här, tre hästar...vilket innebär att jag helt enkelt får köra med den dealen...eller ngt :D det får bli det röda och det marinfärgade. Sedan har alla hästar ett varsitt :D

Jag var inne på hööks i örebro nu på dan och schabraken var redan slutsålda!:cry:
det fanns 1 rött dressyrschabrak kvar..

samma i vår butik, sålde slut snabbt. Därför la jag en beställning på internetbutiken häromdagen istället. Man vet ju aldrig om dom tar in dom på nytt eller inte.

Här i Sundsvall fanns det många kvar än idag:). Var och köpte ett blått!

kl

Varför måste de envisas med att göra så fluffiga schabrak?? hade gärna köpt det med flaggor om det bara hade varit smårutigt... Gillar inte det här fluffiga....

kl

Varför måste de envisas med att göra så fluffiga schabrak?? hade gärna köpt det med flaggor om det bara hade varit smårutigt... Gillar inte det här fluffiga....

Och jag tycker precis tvärtom:D! Gillar att det är lite tjockare kvalité i dessa schabraken:).

Omväxling förnöjer! Jag gillar också dom lite tjockare schabraken, dom här är liksom enkla men ändå jävligt snygga.

Hade inte alls varit lika fint med flaggor på ett som är smårutigt.

Jo det hade varit mycket finare! :love:
Sen tycker jag inte om de fluffiga, de tar mer plats under sadeln :(

De här nya schabraken i knalliga färger hade ju varit mycket snyggare om de inte hade varit så tjocka..

Jag har iaf klickat hem en beställning på ett vitt och ett blått dressyrschabrak med flaggorna på, hoppas de har samma fina passform som detta från hööks:

DSC_0636.jpg

Precis! Nu har jag siktat in mig på Lami-cells turkosa och gröna, och sen har Schockemöhle ett fint oranget och tror Horze's oranga lindor passar utmärkt till färgmässigt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?
  • Födda -21
Tillbaka